Sunday, October 19, 2008

++Bukan Larian Biasa++Samsung innov8 Run++


Salam semua.
Aku mencari tenaga dalam kelelahan minggu yang panjang. Meraba kekunci laptop yang begitu berjasa sepanjang pengajianku benar memberi aku kelapangan. Kelapangan yang dinikmati hanya pada hujung minggu. Aku ditempias virus 'workoholic' daripada lapangan berdebu Pelabuhan Lumut.


Mujur Ahad muncul menyelamatkan jiwa yang ingin enjoy. Dapatlah aku memberikan ruang buat mindaku untuk isu-isu semasa yang sarat dengan politik dan ekonomi yang meletus serata dunia. Semakin ditancap, makin berat kepala berputar dengan arus dunia yang seakan-akan dilanda badai besar.

Aku melewati berita semasa dengan meneliti pula 'gadget' terbaru di pasaran. Aku begitu tertarik dengan Samsung innov8 canggih yang memenuhi citarasa setiap individu sofistikated masa kini. Rekaannya berkeupayaan tinggi bahkan ia menjadi impian aku untuk memilikinya. Nak atau tidak, aku telah meletakkan satu impian. Ia kekal menjadi impian, namun impian mampu dikejar jadi kenyataan.

Samsung innov8 Run

Rangka promosi innov8 merangkumi sesi Samsung innov8 Run. Aku melihat ini platform terbaik untuk menguji 'chemistry' aku bersama innov8 disamping dapat meluangkan masa bersama 'pecinta gadget' yang lain bertukar idea dan maklumat. Barangkali sesi ini bakal menambat hatiku untuk membuat pelaburan memilikinya. Ingat, aku punya impian heheh. Tambahan pula, aku suka mencabar keupayaan sendiri. Dibantu dengan peranti terbaik dan semangat kerjasama berkumpulan, aku pasti menghasilkan kerja terbaik untuk acara itu nanti. Mana tahu, aku mungkin bertuah dapat memiliki innov8 secara percuma diakhir acara.Hehehe.. aku memasang angan-angan dan ia mungkin akan jadi KENYATAAN.

-active11-

No comments: